tirsdag den 19. april 2011

Sidste dag i NYC

Dagen i dag startede lidt senere end forventet. Egentlig havde vi aftalt at stå op kl. 9, men det var meget hårdt at komme op.
Efter morgenmaden havde vi igen lidt problemer med at komme ud af hotelværelset, derfor kom vi først ud kl. 11.45 !!

Vi tog toget direkte til Madison Square Garden, hvor vi gerne ville have været på rundvisning – Desværre havde de lukket pga. ombygning, så vi så det kun udefra. Herefter synes vi det var blevet tid til lidt mad. Vi gik på Fridays for at få os noget middagsmad. Herefter tog vi til the Museum of National History.
Der var vildt mange mennesker og børnefamilier. Vi fik set det hele rimelig hurtigt, og var ude igen efter et par timer.
Jeg må nok indrømme, at jeg havde forventet mig mere. Egentlig var der bare en masse knogler fra dinosaurusser, og lidt forskelligt fra de gamle indianere osv.
Derudover havde jeg også set filmen ”nat på museet”, som er blevet optaget på museet. Jeg kunne ikke genkende så meget af det – Men det er jo nok filmens skyld.
Der havde været utrolig varmt inde i museet, og vi var godt trætte både i kroppen og mentalt – Vi gik alligevel til 5th avenue. På vej derhen blev vi overhælet af rigtig mange, men det var bare pga. af vores langsomme tempo.

Klokken var blevet 5.30, og vi havde besluttet os for at gå på Planet hollywood, da vi havde hørt det skulle være godt. Efter at have stået i kø i 45 min. Kom vi til – Vi er efterhånden vant til det. Jeg bestilte nogle rejer i spagetti og Christian noget Lasagne. Det gik super hurtigt, og det hele virkede meget professionelt. Vi fik maden efter 10 min., og det smagte super godt.
Da vi havde spist, tog vi det næste tog hjem.

Vi har begge været meget trætte hele dagen – Men det er jo klart, med alle de nye indtryk, som vi har fået i denne uge.

Humøret har været højt i dag. Nok fordi vi skal hjem i morgen, og fordi vi godt kunne se det komiske i, hvor trætte vi har været.
Egentlig har vi fået set alt, det vi ville, uden at stresse. Sammenlagt en rigtig god uge – Tak Christian ;)

Jeg har lidt problemer med at uploade billederne, men de skulle gerne komme imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar