tirsdag den 5. april 2011

Langt om længe..

Endelig tid til endnu en blog. Formentlig den sidste fra min celle her i Panorama staff accom.
Foråret er kommet til Canada, eller det har faktisk været forår i en lille måned nu. Det var lidt af en omvæltning at gå fra den totalt lydløse natur, til pludselig at høre dyr og se fugle – Bjørnene sover desværre stadig. I første omgang kom kraverne. Utroligt nok, var det dejligt at høre dem skrige i træerne. Solen skinner næsten hver dag, og da det næsten ikke blæser føles det rigtig varmt – Man får lyst til at gå i shorts. Sneen er totalt væk nede i Invermere og heroppe er der stadig sne på pisterne, og omkring ½ meter i Panorama Village. Det betyder også at sneen er dårlig, derfor står vi ikke rigtig på ski mere. Jeg er begyndt at køre lidt i Fun parken og øve mig lidt på nogle hop.
Christian og jeg har fået planlagt vores New York tur ned til sidste detalje. Det er dejligt at det er på plads. Selvom vi får rigtig travlt, bliver det en awesome tur.
Når jeg kommer til Danmark bliver der også lidt at se til. Jeg har fået invitation til min fars 50 års fødselsdag, hvilket jeg selvfølgelig glæder mig meget til – 50 år! Min fætter holder også sin konfirmation, det bliver en alle tiders dag. Jeg er efterhånden også nået til det stadie, hvor udlandet har mættet mig, og jeg glæder mig til at komme til Danmark – Ikke fordi det har været en dårlig oplevelse, for det har været fantastisk. Men nu er det tid til at komme hjem og snakke noget dansk.
I går aftes var det sidste Jam night på T-bar. Vi er kun 40 % booket denne uge. Derfor var det udelukkende staff – faktisk var T-bar fyldt kun med staff. Og der blev festet godt igennem, nu hvor folk alligevel forlader stedet om 1 uge. Og netop derfor er man også blevet lidt useriøs med arbejdet. I dag var der kun en som kom til tiden i housekeeping, og han havde sovet i Central check in under bordet. General stor blev åbnet en time for sent og mine værelseskammerater Nik og Brandon kom begge 1 time for sent.
For en uge siden tog Christian og jeg med Olivia og Jacob til Cranbrook. Hun skulle til læge med armen. Det var dejligt at komme lidt ud for Panorama. Jeg købte lidt ind og fandt en ishockey stav, som jeg købte – den skal hjem og hænge på væggen, som et minde for denne tur.
Jeg har kun 2 arbejdsdage tilbage. Jeg må også indrømme at jeg ikke tager mit job så seriøst mere – Der bliver spillet lidt Angry birds inde på værelserne.
Jeg har også fået min anbefaling fra min supervisor. Den er udmærket og skal helt sikkert med i mine fremtidige job ansøgninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar